Tartós reklámajándékok
Azt tapasztaljuk, hogy a cégek szívesebben fizetnek valamivel több pénzt azért, hogy jobb minőségű céges ajándékokat készíttessenek. Éppen ezért, mi is inkább a minőségben megfelelő reklámajándékok mellett tesszük le a voksot.
Hiszen ha már egyszer elkészültek ezek a marketingtárgyak, akkor az a jó, ha minél tovább használhatják őket azok, akiknek adtuk őket. Ha szétesik vagy nem ír a toll, illetve a mosástól gyorsan szétnyúlik a póló, kifakul a sapka színe, akkor hamarosan a kukában landol.
Tehát sok munka, mégis kidobott pénz. A reklámhatás pedig negatív, mert bosszúságot okoz. Akik profik ebben, azok tudják mennyire fontos, hogy a reklámajándékok tartósak, ötletesek és praktikusak legyenek.
Ebben az esetben az emberek jó érzéssel használják őket és gyakran meg is jegyzik, mennyire ad a minőségre a szóban forgó vállalat. Ezen reklámajándékok által már elértük a célt, mivel pozitív érzés kapcsolódik hozzá. Azt persze nem kell elvárni, hogy ezért valaki felkeresse az adott céget, de amikor hall róla, pozitívan áll hozzá.