A Xerox WorkCentre megkönnyíti a munkát
A gyors és hatékony ügyintézés érdekében, kéznél kell legyen minden eszköz, amire szükségünk lehet. Egyetlen irodai munka sem végezhető el megfelelő módon, ha nem vagyunk képesek az iratokat másolni, küldeni, nyomtatni. Ezekre a feladatokra általában külön készülékek vannak felhasználva, de a Xerox WorkCentre önmagában egyesíti mindezeket.
A multifunkciós felszerelés egy igazi csodaszámba mehet, főként azoknak, akiknek még nem volt szerencséjük dolgozni vele. Nem kell ecsetelni, hogy miért előny, ha minden munkafázist egy helyen el lehet végezni. A Xerox WorkCentre nemcsak megkönnyíti a feladatokat, hanem valamelyest automatizálja is ezeket.
Nem kell többet azon fáradozni, hogy akár az iroda egyik végéből a másikba szaladjunk, ha szkennelni vagy másolni akarunk, ugyanis a kezünk alatt lehet minden. Állítsuk be úgy a Xerox WorkCentre készüléket, hogy az e-mail-ek egyből nyomtatásra kerüljenek, így amikor egy fontos irat érkezik, már egyből a kezünkbe vehetjük és már dolgozhatunk is vele.